OVER ONS
Twee creatieven met een nuchtere kijk op communicatie. Met onze persoonlijke kwaliteiten versterken en inspireren we elkaar. Wij genieten als we een merk kunnen helpen om zichzelf op een eerlijke manier te profileren. Merken laten spreken en stralen, dat is ons doel.
WAAROM
Wij zijn het reclamevak ingegaan omdat we onze creativiteit wilden gebruiken en ontwikkelen. Tekenen, fotografie en vormgeving waren onze passies. Het gevoel hiervoor komt nog dagelijks van pas, ook al is ons werkterrein veel breder geworden. Strategie, positionering, internettechnologie, online marketing, conceptontwikkeling en branding zijn disciplines die wij nu met dezelfde passie inzetten. Wij kicken erop als een klant aangeeft verrast te zijn door onze aanpak. Want dat is wat wij willen doen: verrassende creatieve én effectieve oplossingen bedenken.
JAN LAMMERS
CONCEPT / COPY
Sportliefhebber. Fanatiek fietser. Marketing-communicatie. Concept-copy, Natuur. Cultuur. Cuba. Helmond.
Jan: “Iedere dag fiets ik fluitend naar Frisbi. Lekker even drie kwartier nadenken over van alles en nog wat. Tijdens deze dagelijkse training komen niet zelden de beste ideeën opborrelen. Een brainstormsessie op de fiets.”
Donald: “Jan laat zich in zijn nuchtere aanpak inspireren door de mens en natuur. Hij houdt ervan om producten, diensten en mensen hun pure identiteit te geven. Goed doordacht, tot in de puntjes. Het zit ‘m namelijk vaak juist in de kleine dingetjes…”
DONALD VAN SCHILT
CONCEPT / ART
Techno. Kunst. Cultuur. DJ. Design. Grafisch kunstenaar. Muscle cars. Amerika. Berlijn. Eindhoven.
Donald: “Waar ik m’n kick uit haal? Het samenvoegen van ingrediënten als tekst, beeld en audio tot 1 smaakvolle en originele compositie.”
Jan: “Afwisseling triggert Donald. Voor hem is communicatie een kunstvorm. Met zijn artistieke talent versterkt hij de creatieve expressie. Soms letterlijk. Zo heeft hij al veel opdrachtgevers verrast.”
“MOOI IS LEUK, MAAR HET MOET GOED ZIJN!“
ONZE AANPAK
Wij geloven in de kracht van het idee. Met open vizier gaan wij op zoek naar de dieperliggende essentie van het product, dienst of merk: het DNA. Dit vertalen we naar een puur en origineel communicatieconcept.
De complexiteit of omvang van de opdracht bepaalt welk team wij samenstellen. Samen kunnen wij veel, maar soms levert een andere kijk een verfrissend idee op. De individuele kracht bepaalt de meerwaarde van het team.
Zo formeren wij voor iedere opdracht het ideale team voor het beste resultaat. Mede door deze aanpak blijven wij klein maar zijn onze oplossingen groots. Daar profiteert de klant van.